torsdag 25 mars 2010

Farmor fyller år och Hugos första födelsedagspresent

Idag inträffade något alldeles fantastiskt på videvägen. Linda hade tagit med Hugo på studiebesök på den skola där hon är lärare. Hugo hade enligt utsago varit trevlig, bajsat och ätit banan.
När hon kom tillbaka hade hon Lisa i släptåg, eller Lisa är väl inte någon man har i släptåg, det är mer så att Lisa är den som har alla andra i släptåg, hur det går till har jag och Hugo ej utrönt ännu men så är det iallafall. Med sig hade dom en gåvagn och här följer hur Hugo behandlade denna vagn...
En perfekt födelsedagspresent åt en farmor som fyller år...

kolla vad snygg


den går ju framåt


man kan ju springa med den


den här behåller jag



3 kommentarer:

Anna sa...

Jeesus, vad han är lik dig på första kortet! Och som sagt - det skulle inte förvåna mig om han börjar gå före Svea :) Typ redan imorron.

Lisa sa...

Jag tolkar utsagan om mig precis som jag vill och tackar och bockar för det fina berömmet!

Sofia med Eddie sa...

Det var då något av det mest bedårande jag har skådat! Han är SÅ söt! Han ser ju ut som en liten rallykalle :) Sagt det förut å säger det igen, det är så kul å följa er i vardagen med alla små äventyr och mys ni har fö er =)